Festlokaler hos Danhostel Thorhallen Jels

Hos os kan du nyde din fest i hyggelige lokaler med et veldækket bord. Helt uden at skulle medbringe andet end forventningens glæde og det gode humør. Vi sørger nemlig for det hele, uanset om du skal holde fødselsdag, fest, bryllup, barnedåb, konfirmation, foredrag, kursus, begravelse/mindesamvær eller andet i Thorhallen i Jels.

Danhostel Thorhallen er desuden et godt sted at holde fest, hvis der er børn med på gæstelisten, da der er legeområder både ude og inde. Er sportshallen ledig, kan den også benyttes under festen.

Vi råder over følgende festlokaler

  • Thor lokalet (blå)  – plads til ca. 40 pers.
  • Freya lokalet (grøn) – plads til ca. 20 pers.
  • Odin Festsal (hvid) – plads til ca. 100 pers.

Lækker mad til enhver smag

Danhostel Thorhallen Jels har eget køkken, som sørger for flotte anretninger af kendte favoritter og velsmagende lækkerier.

Har du specifikke ønsker, som ikke fremgår af menuen, vil vi meget gerne høre disse.  Vi kan selvfølgelig også tage hensyn til allergikere og vegetarer mod et lille tillæg pr. person. Bordene dækkes naturligvis flot op med duge og servietter i én af vores udvalgte farver efter eget valg, samt med enkelt blomst i gængse farver (rose eller gerbera). Har du andre ønsker, faktureres disse efter dagspris.

  • Skal din fest afholdes som brunch, foregår dette over 3 timer, med start senest kl. 11:00.
  • Øvrige fester afholdes over 5 (eller 7) timer.
  • Vil du gerne have, at din brunch eller fest varer længere, koster det 350,- kr. pr. efterfølgende påbegyndt time.

Bemærk:

  • Vores serveringspersonale er ikke uddannede tjenere og vi benytter ofte unge mennesker.
  • Vi er et sportscenter, så der kan være støjende aktiviteter i centret under din fest.

Anmeldelser

Da vi skulle holde barnedåb for vores yngste søn, ledte vi efter festlokaler i Rødding. Rødding Centret var egentlig ikke med i vores første overvejelser, men efter at have prøvet det, er det bestemt ikke sidste gang, vi vil afholde arrangementer her.

Manden var rigtig god og personalet var søde og hjælpsomme, og det er et meget børnevenligt sted. Vi fik endda lov til at bruge en af sporthallerne til stor fornøjelse for både børn og voksne.

Flere festlokaler i Jels

I Danhostel Thorhallen Jels har vi flere forskellige lokaler, så der er et lokale til både de små og intime sammenkomster, samt de helt store fester med flere hundrede mennesker. Vi har følgende festlokaler:

  • Festsalen med plads til ca. 100 personer.
  • Festlokale med plads til ca. 40 personer.
  • Festlokale med plads til ca. 20 personer.
  • Idrætshallen med plads til rigtig mange

Festlokaler med overnatning?

I forbindelse med din fest i Jels tilbyder vi samtidig gode overnatningsmuligheder for de gæster, der enten kommer langvejsfra, eller som ikke ønsker at køre hjem samme dag/aften.

Vi har således både de rette lokaler til dit arrangement, men kan også sørge for overnatning til både små og store gæster. Derfor er Thorhallen i Jels det oplagte sted at holde:

  • Bryllup – Da du hos os får både festlokaler, lækker mad og gode overnatningsmuligheder ét og samme sted.
  • Konfirmation – Da vi har både har mindre og større lokaler og samtidig kan sørge for en passende menu. Der er også overnatningsmuligheder for gæster, der kommer langvejsfra, men skal være i kirken tidligt. Er hallen ledig, kan den desuden holde børnene (og de voksne) beskæftiget i timevis – både dagen før konfirmationen og under selve festen.
  • Fødselsdag – Fordi vi har de bedste festlokaler og faciliteter til en rund fødselsdag, med aktiviteter for både børn og voksne. F.eks. er der ganske kort afstand til smuk natur ved Jels Nedersø, hvis gæsterne trænger til at strække ben. Og bliver det en våd fest, kan dem der der ønsker det overnatte lige ved siden af vores festlokaler.

Som du kan se, er mulighederne forskellige og mange. Ønsker du derfor at høre mere om vores festlokaler i Jels, menuer og/eller overnatningsmulighederne i Thorhallen, kan du kontakte os på info@thorhallen.dk.

Det er også på mail, du booker dit arrangement – skriv blot dato, antal gæster og ønsker til menu. Så er du i gang med at planlægge din store dag.